Jump to content

Felt Virtue vm07 (19.5"/L-koko) MYYTY!


vaanala

Recommended Posts

Kuvaus:

Paljon ajettu ja kohtuullisista osista kasattu Felt Virtue kaupan. Runko on vuodelta 07, kaikki muut osat on 2010 tai uudempia. Pyörä on kasattu vuonna 2012 minun käyttöön. Huollettu joka kevät liikkeessä, paitsi takaiskari jolle ei ole huoltopaikkaa löytynyt. Keula on tältä vuodelta myös huoltamatta, huomioidaan hinnassa. Takalinkustossa yksi laakeri löystyy pitkän ajon jäljiltä, joten sitä pitää silloin tällöin kiriä, muuten ei vaikuta ajamiseen. Pyörä on edelleen ihan kelpo peli kaikenlaiseen ajoon, itse olen kovasti tykännyt! Myyn uuden projektin alta pois.

Osat:

Runko: Felt Virtue, takana joustoa 130milliä

Keula: Rock Shox Reba RL 120mm dual air

Iskari: Manitou Radium RL. Toimii, mutta on parhaat päivänsä nähnyt. Paremman iskarin vaihtamalla saa paremman pyörän.

Vaihdevivut: Shimano

Etuvaihtaja: Shimano XT

Takavaihtaja: Shimano SLX Shadow 9spd

Jarrut: Shimano XT, edessä 180 millinen levy, takana 160mm.

Vanteet: WTB SX24, navat shimano

Renkaat: Spessun Purgatory

Stem: 5cm eXtreme

Muut putkiosat: Felt

Satula: Felt

Paino tässä setupissa noin 14 kiloa polkimien kanssa. Mahdollista saada mukaan myös paremmin rullaavat michelinin advanced racerit 2.1"-kokoisena. Mahdollista ostaa myös pelkkä runko. Postittaminen onnistuu.

post-3455-0-08122300-1380475475_thumb.jp

Hintapyyntö:

Paikkakunta:

Kuopio

Yhteydenottotapa:

2i9gieq.jpg

vxfekn.jpg

2d6v1ig.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...