vaanala Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2013 Kuvaus: Paljon ajettu ja kohtuullisista osista kasattu Felt Virtue kaupan. Runko on vuodelta 07, kaikki muut osat on 2010 tai uudempia. Pyörä on kasattu vuonna 2012 minun käyttöön. Huollettu joka kevät liikkeessä, paitsi takaiskari jolle ei ole huoltopaikkaa löytynyt. Keula on tältä vuodelta myös huoltamatta, huomioidaan hinnassa. Takalinkustossa yksi laakeri löystyy pitkän ajon jäljiltä, joten sitä pitää silloin tällöin kiriä, muuten ei vaikuta ajamiseen. Pyörä on edelleen ihan kelpo peli kaikenlaiseen ajoon, itse olen kovasti tykännyt! Myyn uuden projektin alta pois.Osat:Runko: Felt Virtue, takana joustoa 130milliäKeula: Rock Shox Reba RL 120mm dual airIskari: Manitou Radium RL. Toimii, mutta on parhaat päivänsä nähnyt. Paremman iskarin vaihtamalla saa paremman pyörän.Vaihdevivut: ShimanoEtuvaihtaja: Shimano XTTakavaihtaja: Shimano SLX Shadow 9spdJarrut: Shimano XT, edessä 180 millinen levy, takana 160mm.Vanteet: WTB SX24, navat shimanoRenkaat: Spessun PurgatoryStem: 5cm eXtremeMuut putkiosat: FeltSatula: FeltPaino tässä setupissa noin 14 kiloa polkimien kanssa. Mahdollista saada mukaan myös paremmin rullaavat michelinin advanced racerit 2.1"-kokoisena. Mahdollista ostaa myös pelkkä runko. Postittaminen onnistuu.Hintapyyntö: Paikkakunta: KuopioYhteydenottotapa:
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään