breastfield Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2021 Merkki: Dengfu Malli: FM018 Lyhyt kuvaus: aika-ajo-/triathlonpyörä Rungon koko: M/54 Kuvaus: Myydään Dengfu FM018 aika-ajo-/triathlonpyörä kokoa M/54. Runko ja haarukka ovat hiilikuitua, samoin kuin kiekot. Satulan paikkaa voi säätää ns. UCI- laillisen asennon ja triathlonasennon väliltä. Olen itse 182 cm, mutta pyörä sopii ehkä parhaiten 170-180 senttisille riippuen mittasuhteista (ks. geometriataulukko). Pyörällä ei ole kaaduttu eikä kolaroitu, pieniä käytön jälkiä löytyy. Ajaisin muuten tällä itse mielelläni, mutta olen joutunut laittamaan vammojen vuoksi kilpailemishaaveet aika-ajossa jäihin toistaiseksi. Pyörässä on seuraavat osat: - Shimano Ultegra R6700 2x10 vaihteisto (kammet Ultegra R6800 172,5 mm, eturattaat Ultegra R8000 2x11 52-36) - Shimano Ultegra etujarru, takana piilossa oleva aerojarru - Shimano Dura-Ace TT-vaihtajat - Shimano Dura-Ace BSA-keskiö - hiilikuituiset 60 mm syvät tuubikiekot aeropinnoilla - Vittoria Rubino Pro 25 mm tuubit - Vision hiilikuituinen TT-ohjaamo - Vision jarrukahvat - Fizik satula Ketju vaihdettu n. 150 km sitten KMC X11 Black Editioniin. Ostajalle kaupan päälle Eliten aika-ajopullo ja teline, Tacxin kiinnike juomapulloille satulan taakse sekä K-Edgen teline ajotietokoneelle tempotankoihin. Vaihdossa voisi kiinnostaa mahdollisesti Genelecin kaiuttimet (riippuen mallista välirahaa täältä päästä) ja/tai SRAM Guide -levyjarrut maastopyörään. Postitus onnistuu lisähinnasta ostajan riskillä. Tarvittaessa myytävänä ilman kiekkoja tai alumiinisilla Shimano RS31-clincherkiekoilla, jolloin hinta neuvoteltavissa. Hinta: 900 € Paikkakunta: Pedersöre Maakunta: Pohjanmaa Yhteystiedot: nollaneljäviisi3503055, yksityisviesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään