LostBianchi Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2021 Keväällä Helsingin Ilmalasta varastettu rakas. Nyt näyttää olevan myynnissä torissa. Yritin sopia "kaupat." Kyseinen herra ei vain muista mihin sen on jättänyt ilmoitusta seuranneena yönä. Kuullemma Kallio tai Kamppi. Linkki ilmoitukseen. https://m.tori.fi/vi/86125325.htm Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa
Aferina Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2022 Hei, sunnuntaina otimme talteen samanlaisen polkupyörän, näkööään sun, mutta jo oikein huonossa kunnossa.
LostBianchi Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2022 Voitko ottaa mulle pyörästä muutaman kuvan.
Aferina Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2022 Todennäköisesti et sun mutta nähnyt,parka, elämää. Anteeksi pitkästä vastauksesta ei tullu ilmoitusviestejä täältä ja mä olen sairaana.
LostBianchi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2022 Kyllä mun pyörä se näyttää olevan. Voisin tulla hakemaan pois vaikka huomenna. Missä päin pyörä on?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään