Jump to content

28" levyjarru, pikalinkku retkipyöräilyyn, Helsinki


Pungero

Recommended Posts

Merkki: 28" levyjarru,

Malli: pikalinkku

Lyhyt kuvaus: retkipyöräilyyn

 

Kuvaus: Etsin kesän retkipyöräreissua varten vähän tukevampia kiekkoja (mukaanlukien renkaat) , koska minua epäilyttää, etteivät nyt alla olevat vauhtikiekot ole lisääntyneestä kuormasta kovin mielissään. Matkaan minulla on lähdössä jo maileja nähnyt cyclocross-pyörä, mikä asettaa rajat renkaan paksuudelle. Olen valmis myös vuokraamaan kiekot korvausta vastaan, sillä uusi matkapyöräni on jo tilauksessa, enkä näillä kiekoilla tee enää reissun jälkeen mitään. :)

Eli etsin 28" kiekkoja, joissa olisi pikalinkkukiinnitys (100 ja 135) sekä levyjarrut. Voin vaihtaa kiekkoihin oman vaihdepakan. Uskoisin että runkoon uppoaa vielä 40mm leveä rengas. Retkelle olemme lähdössä heinä-elokuun vaihteessa. Pelkällä takarenkaallakin voi päästä pitkälle, sillä minulla on vielä jäljellä etukiekko vanhasta setupista. Jättäisin tämänkin kyllä mielelläni vain talvityömatkapyöräilykäytöön, koska haluan pidemmällä reissulla luottaa siihen että osat kestävät.

Mutta mikäli uskot että varastosasi lojuu mulle sopivat kiekot niin laitappa viestiä vaikka tähän ketjuun tai yv. Butjettini on jotain 200 euron luokkaa riippuen kiekon jälleenmyyntiarvosta.

 

Hinta: €200

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti

 


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...