Väpä21 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2021 Merkki: Radon Malli: Slide 130 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29 Rungon koko: M Kuvaus: Tästä hyvässä kunnossa oleva vuoden 2015 Radon Slide 130. -keula: rockshox revelation 130mm - iskari: rockshox monarch 120mm - takavaihtaja: shimano zee - jarruvivut: shimano deore xt - takajarru: shimano slx - etujarru: shimano deore xt *keula huollettu äskettäin * uusi vapaaratas * uudet ketjut ja vähän käytetty takapakka * renkaat juuri litkutettu ja hyvässä kunnossa * uudet jarrulevyt Satulatolpassa pientä väljää, ei haittaa ajoa. Hinta: - Paikkakunta: Heinola Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: -
Ychefla Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2021 Minkä pituiselle ajajalle tämä on sopiva? Tai Minkä pituinen itse olet ja oliko hyvä?
Väpä21 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2021 1 tunti sitten, Ychefla kirjoitti: Minkä pituiselle ajajalle tämä on sopiva? Tai Minkä pituinen itse olet ja oliko hyvä? Itse olen n. 170cm ja sopiva on ollut. Sopii varmaankin 165-175 kuskille.
Kevikos Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2021 Onko 1 x 10 ? Mikä on satulatolpassa löysä, tomiiko se kuitenkin niin kuin pitää?
Väpä21 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2021 Juu 1x10 ja pystysuunnassa,eli kun satulaa nostaa siinä on pientä väljää, mutta muuten toimii hyvin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään