Jump to content

Cube AGREE C:62 SLT Disc 2017 hiilikuitumaantiepyörä, M/56, Turku


rizzzii

Recommended Posts

Merkki: Cube

Malli: AGREE C:62 SLT Disc 2017

Lyhyt kuvaus: hiilikuitumaantiepyörä

 

Rungon koko: M/56

 

Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen hiilikuitumaantiepyörä cyclocrossin alta. Ostettu täältä viime kesänä, olen pyörän toinen omistaja. Itsellä kilometrejä tullut vuoden aikana noin tuhat. Pyörä kasattu Cube Agree C:62 SLT -runkoon ja varustettu huippuosilla. Pyörä käytetty vuosihuollossa 2.6.2021, joten täysin ajovalmis. Renkaat litkutettu tubelesseiksi 5/2021.

Pyörä varsin hyvässä kunnossa. Rungon vaakaputkessa on ollut pieni naarmu, jonka edellinen omistaja maalannut mustalla. Virhe on niin huomaamaton, etten saa siitä otettua edes kunnollista kuvaa. Ei haittaa käyttöä mitenkään eikä varmasti huomaa, ellei asiasta tiedä. Muita naarmuja tai kolhuja rungossa ei ole.

Tästä alkuperäisen pyörän tietoihin:
https://www.cube.eu/en/2017/road-triathlon/agree/cube-agree-c62-slt-disc-carbonnblack-2017/

Pyörän osat:
Vaihteet: Sram Force
Vaihde-/jarrukahvat: Sram Force
Jarrut: Tektro mekaaniset levyjarrut, edessä 140mm ja takana 160mm levyt
Kiekot: Bontrager Affinity TLR tubeless
Renkaat: Schwalbe Pro One tubeless
Takapakka: Shimano Ultegra 10spd
Ketjut: Shimano Ultegra
Kammet ja eturattaat: Rotor Oval Q rings
Satula: Forza Sirrus Pro Carbon
Satulatolppa: Cannondale C2
Ohjaustanko: Cube (mallista ei tarkkaa tietoa, en ole hyväkuntoista tankoteippiä jaksanut tämän takia irrottaa)

Olen itse 176cm ja pyörä sopinut minulle stemmiä vaihtamalla ja pienillä säädöillä sopivaksi. Edellinen omistaja muistaakseni 182cm, joten pelivaraa löytyy suuntaan ja toiseen.

Kuvista poiketen pyörässä nyt tuo Forza Cirrus Pro -satula sekä lyhyempi stemmi. Alkuperäinen stemmi (Cannondale 11cm muistaakseni) tulee mukaan mikäli löydän varastosta. Lisäksi kauppaan kuuluu hiilikuitujuomapulloteline sekä Cuben alkuperäinen vaihtajankorvake, joka sopii Ultegra-vaihtajaan. Kuvissa näkyvät polkimet eivät kuulu kauppaan.

Tästä erittäin hyvä pyörä niin harrastajalle kuin kokeneemmallekin. Kiekkoja päivittämällä tästä saisi jopa "huippupyörän".

Pyörä sijaitsee Turussa, tervetuloa koeajolle. Postitus onnistuu myös tarvittaessa, mikäli maksu suoritetaan etukäteen. Ensisijaisesti kaupat kuitenkin kasvotusten.

Otan mielelläni myös tarjouksia vastaan. Lisäkuvia ja tietoja pyytämällä.

 

Hinta: 1500€/tarjous

 

Paikkakunta: Turku

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: yv tai 0402172170

 

 

Screenshot_20210616-092405__01.jpgScreenshot_20210617-140424__01.jpgScreenshot_20210617-140416__01.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: rizzzii
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...