rizzzii Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Cube Malli: AGREE C:62 SLT Disc 2017 Lyhyt kuvaus: hiilikuitumaantiepyörä Rungon koko: M/56 Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen hiilikuitumaantiepyörä cyclocrossin alta. Ostettu täältä viime kesänä, olen pyörän toinen omistaja. Itsellä kilometrejä tullut vuoden aikana noin tuhat. Pyörä kasattu Cube Agree C:62 SLT -runkoon ja varustettu huippuosilla. Pyörä käytetty vuosihuollossa 2.6.2021, joten täysin ajovalmis. Renkaat litkutettu tubelesseiksi 5/2021. Pyörä varsin hyvässä kunnossa. Rungon vaakaputkessa on ollut pieni naarmu, jonka edellinen omistaja maalannut mustalla. Virhe on niin huomaamaton, etten saa siitä otettua edes kunnollista kuvaa. Ei haittaa käyttöä mitenkään eikä varmasti huomaa, ellei asiasta tiedä. Muita naarmuja tai kolhuja rungossa ei ole. Tästä alkuperäisen pyörän tietoihin: https://www.cube.eu/en/2017/road-triathlon/agree/cube-agree-c62-slt-disc-carbonnblack-2017/ Pyörän osat: Vaihteet: Sram Force Vaihde-/jarrukahvat: Sram Force Jarrut: Tektro mekaaniset levyjarrut, edessä 140mm ja takana 160mm levyt Kiekot: Bontrager Affinity TLR tubeless Renkaat: Schwalbe Pro One tubeless Takapakka: Shimano Ultegra 10spd Ketjut: Shimano Ultegra Kammet ja eturattaat: Rotor Oval Q rings Satula: Forza Sirrus Pro Carbon Satulatolppa: Cannondale C2 Ohjaustanko: Cube (mallista ei tarkkaa tietoa, en ole hyväkuntoista tankoteippiä jaksanut tämän takia irrottaa) Olen itse 176cm ja pyörä sopinut minulle stemmiä vaihtamalla ja pienillä säädöillä sopivaksi. Edellinen omistaja muistaakseni 182cm, joten pelivaraa löytyy suuntaan ja toiseen. Kuvista poiketen pyörässä nyt tuo Forza Cirrus Pro -satula sekä lyhyempi stemmi. Alkuperäinen stemmi (Cannondale 11cm muistaakseni) tulee mukaan mikäli löydän varastosta. Lisäksi kauppaan kuuluu hiilikuitujuomapulloteline sekä Cuben alkuperäinen vaihtajankorvake, joka sopii Ultegra-vaihtajaan. Kuvissa näkyvät polkimet eivät kuulu kauppaan. Tästä erittäin hyvä pyörä niin harrastajalle kuin kokeneemmallekin. Kiekkoja päivittämällä tästä saisi jopa "huippupyörän". Pyörä sijaitsee Turussa, tervetuloa koeajolle. Postitus onnistuu myös tarvittaessa, mikäli maksu suoritetaan etukäteen. Ensisijaisesti kaupat kuitenkin kasvotusten. Otan mielelläni myös tarjouksia vastaan. Lisäkuvia ja tietoja pyytämällä. Hinta: 1500€/tarjous Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: yv tai 0402172170 Muokattu: 17. Kesäkuuta, 2021, käyttäjä: rizzzii
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään