Jump to content

Canyon Yellowstone hardtail 29", M, Mikkeli


ironhead

Recommended Posts

Brand: Canyon

Model: Yellowstone

Short description: hardtail 29"

 

Frame size: M

 

Description: Canyon Yellowstone, RockShox SID keula, Truvativ XX hiilikuitukammet. Formula RX jarrut, Takavaihtaja ja shifterit Sram X9 , etuvaihtaja Shimano XT.
Vannevaihtoehtoina joko ZTR Crest, DT Swiss 240s navoilla, renkaat litkutettuna, tai upouudet Shimano MT-35 sisureilla.
Hinta Shimanon vanteilla 650€ Cresteillä 950€ Crestin kiekoista olen itse maksanut yli 600€

Pyörä on erittäin kevyt, varsinkin kalliimmilla ZTR cresteillä. Mukaan tulee myös alkuperäiset kammet. Lukkopolkimet ei kuulu kauppaan.
Stemmi on aika pitkä (120mm), koska pyörä on minulle hieman pieni. Ja siksi myös sen myyn.

 

Price: 650-950€

 

City: Mikkeli

Province: Etelä-Savo

 

Contact information: [email protected] 040 5098611

 

Canyon.jpg


Link to comment
Share on other sites

Rungosta en ole varma, mutta esim. keula, jarrut, Crestin kiekot ja X9-osat on vuosimallia 2016. Ajokilometrit silti aika maltilliset.  Uudet jarrupalat, Eturenkaassa hyvin kuviota jäljellä. Takarengas alkaa olla kulunut, muttei vielä loppu.  Mukaan saa kylläkin uuden  Racing Ralphin paketissa.    Eturattaat ovat aika lopussa.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, JupeT said:

Terve - pyörä näyttää olevan siistissä kunnossa ja hinta sopisi omaan budjettiin. Et sattumoisin olisi käymässä lähiaikoina pääkaupunkiseudulla päin, että saisi pyörän tuusulaan?

 

t.Jussi

Ei ole nyt valitettavasti käyntiä sinne suuntaan. Ainakaan ennen juhannusviikkoa 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...