miikka_ Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2021 (muokattu) Brand: Canyon Model: Spectral 29 Short description: CF 7, 2021 Frame size: L Description: Oiva tilaisuus saada tälläinen pyörä vielä täksi kesäksi ajoon. Ajettu vain n.170km ja suojateipattu uutena. Kunto lähes uuden veroinen. Ei kaatumisjälkiä rungossa/komponenteissa, paitsi kampien päitä olen muutamat kerrat kolistellut kiviin. Renkaat litkutettu. Mukaan saa luonnollisesti ostokuitin, kuljetuslaatikon ja kaiken siihen sisältyneen tilbehöörin mitä oli tehtaalta lähtiessäkin. Valmistajan kokosuositus 183-192cm. Väittäisin että voisi toimia myös lyhyemmällä. Laitan myyntiin juurikin siksi että itselleni tarjoutui tilaisuus saada samasta pyörästä XL-koko. Oma pituus 188cm, mutta selkä on lähes epänormaalin pitkä suhteessa jalkoihin joten alusta osti oli fiilis että isomman koon ohjaamo voisi kuitenkin olla itselleni ehkä sopivampi. Kuvissa näkyvät bashguard, juomapullonteline ja polkimet eivät lähtökohtaisesti sisälly kauppaan. Valmistajan sivu: https://www.canyon.com/en-fi/mountain-bikes/trail-bikes/spectral/spectral-29-cf-7/2687.html?dwvar_2687_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK Pyörässä kyseinen suojateippi: https://www.dyedbro.com/collections/frame-protection/products/camo?variant=31431706443854 Price: 3400€ City: Vantaa Province: Uusimaa Contact information: Viestiä joko tätä kautta tai puhelimeen: nolla_viisi_nolla 301 1347 Pyörää voi tulla katsomaan ja testaamaan myös arkisin päiväsaikaan. Muokattu: 27. Toukokuuta, 2021, käyttäjä: miikka_ Kuvat lisätty.
One- Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Muille ostajille tiedoksi: Kävin eilen koeajamassa ja pyörä on uudenveroinen kuten ilmoituksessa lukee. Mainio peli, oli vaan itselle väärän kokoinen. Kiitos myyjälle ajasta vaikka ei nyt kaupoille päästykään!
miikka_ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2021 Kiitos silvera palautteesta ja mielenkiinnostasi!
Fidel Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2021 28.5.2021 klo 09.03, silvera kirjoitti: Muille ostajille tiedoksi: Kävin eilen koeajamassa ja pyörä on uudenveroinen kuten ilmoituksessa lukee. Mainio peli, oli vaan itselle väärän kokoinen. Kiitos myyjälle ajasta vaikka ei nyt kaupoille päästykään! Paljonko sinulla pituutta? Vai jotenkin muuten väärä koko
One- Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2021 Mulla on 183cm pituutta ja jalan sisämitta 85cm. L-koko tästä on varmaankin mun mitoilla siinä rajoilla, mutta mieltymysten perusteella totesin, että XL olisi oma koko tästä. Hämmentävää, koska Canyonin sivujen kokolaskuri suosittelee mulle M-kokoa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään