ohuitu Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2021 Merkki: Kona Malli: Jake the Snake 2012 Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: 56 Kuvaus: Myyntiin uuden pyörän tieltä täysin toimiva, hyvässä kunnossa oleva ja tunnollisesti hoidettu ja huollettu alurunkoinen ja hiilikuitukeulainen monitoimipyörä. Palvellut minua mainiosti sekä maantielenkeillä että lyhyemmillä pyöräretkillä. Ajettu yhteensä n. 6000-7000 km. Reilusti tilaa haarukoissa isoillekin kumeille (luulisin että ainakin 40 mm), joten tällä pääsee myös gravelöimään! Ostettu uutena Jkl Laajavuoren Kona-kauppiaalta, olen pyörän ensimmäinen ja ainoa omistaja. Ei kolaroitu tai kaaduttu. Runkokoko 56, sopiva minulle 180-senttisenä, varmasti myös plus miinus muutaman sentin tästä poikkeavan mittaiselle. https://2012.konaworld.com/cx.cfm?content=jake_the_snake * osasarja Shimano 105 (takavaihtaja Ultegra) * vain muutaman sata km ajettu uusi takapakka ja ketjut, keskiö vaihdettu muutama tuhat km sitten * jarrut vaihdettu TRP CX8.4 Mini-V:hen (tehokkaat) * alla Fulcrum -kiekot (muistaakseni malli 5) ja 28 mm Continental GP 4-season kumit maantielenkeille * mukaan myös alkuperäiset tukevat Alexrims AT-450 -kiekot ajamattomilla 37 mm Schwalbe Marathon -kumeilla pyöräretkille * polkimet Shimano PD-A520 (spd) * vaihdetty lyhyempi stemmi, alkuperäinen tulee mukaan * satula Selle SMP Well * Zefal -lokarit * 2 Elite pullotelinettä Kokeiltavissa Tampereen Hervannassa. Hinta: €650 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Otso Huitu (otso.huitu(ÄT)luke.fi; p. O5O3914917.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään