Jump to content

MYYTY Uudelleen Trek Portland cc


pont

Recommended Posts

Terve!

 

Kuvaus:

Myytävänä olisi Trek Portland pyörä. Ostin pyörän uutena kaksi vuotta sitten ja kilometrejä kertynyt satavarmasti alle 400. Olen käyttänyt pyörää satunaisiin työmatkalenkkeihin ja oulunsalon metsissä. Osat ovat shimanon 105 ja tiagraa, muut palikat ovat trekin tapaan bontrageria. Runkokoko on 58cm, itse olen 179cm. Kuskin pituudeksi suosittelisin 179cm tai pidempi. Runko on alumiinia ja haarukka hiilikuituputkilla.

 

Pyörä on pesty aina jos ollut likainen/märkä lenkki, säilytys eteisen seinällä roikkumassa.

 

2013-09-14104017_zps85129226.jpg

 

Kunto pyörällä on erinomainen, eipä tuo uudelle paljoa häviä. Ainoa kohta jossa on kosmeettista kulumaa on kammet, märät ja hiekkaset kengät tekevät tuollaset jäljet todella nopeasti :(

 

Ja tuo väri!! Todella kaunis kimalteleva suklaa!!

 

Mukaan saa:

Alla olevat bontragerin sliksit. Todella vähän ajetut, valmistuksen valujälkiä vielä kulutuspinnoissa (katso kuvat).

Kuviorenkaat Schwalben sammy slikit. Näillä ajettu suurin osa ajosta, kunto näkyy kuvista.

Nastarenkaat Schwalbe winter marathon. Vähän ajetut mutta silti joitakin nastoja on irronnut?

Vakio irroitettavat lokasuojat tietysti mukaan.

Polkimet kuulu kauppaan.

Pidempi stemmi mukaan tarvittaessa.

 

Katsokaa kuvia suklaaunelmasta!!

http://s1089.photobucket.com/user/pondyys/library/myynti/portland

 

Tuolta voi lukea englanniksi mitä joku tykkää pyörästä:

http://road.cc/content/review/24161-trek-portland

 

Pyörän voi hakea Oulunsalosta tai voin kuskata sitä lähialueille. Matkahuolto kuskaa muualle.

Hinta:

850€ --> 790€

Paikkakunta: 

Oulunsalo / Oulu

Yhteydenottotapa: 

Yksityisviesti

0 neljä 1 5295291

 

-Jonas

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...