Jump to content

Zipp 303 carbon disc avokiekot Firecest 45mm korkeat Levyjarruille, läpiakseli, Lappeenranta


Laivamaa

Recommended Posts

Merkki: Zipp 303 carbon disc avokiekot

Malli: Firecest 45mm korkeat

Lyhyt kuvaus: Levyjarruille, läpiakseli

 

Kuvaus: https://www.bikeradar.com/reviews/components/wheels/wheel-sets/zipp-303-firecrest-disc-review

Kiekot on juuri huollettu liikkeessä (Pyöräliike Varustamo). Kaikki laakerit uusittiin ja kiekot rihdattiin, joten kiekot ovat uudenveroiset. Mukaan voidaan laittaa 140mm levyt tarvittaessa. 11 speed. Joku käytetty pakkakin on mahdollista laittaa mukaan. Käsin tehty Usassa, joten ei mitkään kiinankuitukiekot. Mieluiten kaupat kasvotusten.
Nyt läpiakselikuppeja useita eri malleja. 12x135 taka ja 12mm sekä 15mmx100mm etu. Lisäksi olen tilannut bike-discountista 12x142 kuppisarjat taakse. Ne vielä postissa. Luulen, että tähän saa pikalinkkukupitkin halutessa. Olen toinen omistaja. Ostin edelliseltä kahdet kiekot, mutta en tarvitsekaan toisia. 2017 ostetut alunperin.


Käytetty sisuskumeja, mutta kollegat väitti että nämä saa tubelessiksi. Vanteen ulkoleveys 25mm mitattuna.
Kaupat mieluiten kasvotusten.

 

Hinta: 800€/tarjous

 

Paikkakunta: Lappeenranta

Maakunta: Etelä-Karjala

 

Yhteystiedot: Heikki Laivamaa 0409648668 Numero korjattu 12:57, oli virhe :(

 

 

Näyttökuva 2021-5-20 kello 8.32.50.png

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Laivamaa
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...