Jamosedoe Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2021 Merkki: Helkama Malli: CS2800 Lyhyt kuvaus: 8-napavaihteinen hybridipyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Tarpeettomana myyntiin huollettuna suoraan aktiiviajoon 10.9.2015 Oulusta Jussin Pyöräpisteeltä uutena vajaaseen 600€ hintaan ostettu Helkaman 8-napavaihteinen, etujousitettu hybridi. Olen pyörän ensimmäinen omistaja, joten löytyy ostokuitit, ohjekirjat, takuutodistukset, turvarekisteröintitodistukset jne. Pinnallisia normaaleja käytön jälkiä/kulumaa löytyy luonnollisesti vuosien varrelta, mutta kaikki toimii täysin; kuvat kertovat hyvin pyörän kunnon. Pyörässä on kaikki vakiota, eli integroidut lokasuojat, runkolukko, etuvalo napadynamolla, ketjusuoja/ohjain, ja erikoisuutena tästä mallista löytyy myös jousitettu satulatolppa erityisen rentoon ajoon. Itse olen 185cm ja arvioisin että tämä menee noin 170-190cm kuskille suoraan penkin korkeuden ja ohjaustangon korkeuden/kulman säädöllä. Pyörä on Rovaniemellä, ja lisähinnasta kulkeutuu tarvittaessa Rovaniemi-Oulu -akselilla minne vain. Mukaan voi halutessaan neuvotella kuvassa olevan jämäkän Abuksen U-lukon pidikkeineen, sekä erinomaisessa kunnossa olevat Suomi Tyresin talvirenkaat (koko 28" 37-622). Oheisesta linkistä löytyy tämän aikansa Tekniikan Maailman testivoittajan vanhemman mallin varsin laaja esittelyteksti: http://www.kuntsi.net//esittelyssa-helkama-cs-2800-vm-2007/ Hinta: 250 Paikkakunta: Rovaniemi Maakunta: Lappi Yhteystiedot: Puh. 0403516009 Email jarno.haatainen[at]gmailpistecom
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään