flaudemar Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2021 Merkki: Cannondale Malli: Supersix 2012 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 50cm Kuvaus: Tästä hyväkuntoinen kuiturunkoinen maantiepyörä vaudikkaampaankin ajoon. Myyn koska ei tule ajettua maantiellä. Olen ostanut pyörän uutena eli olen ensimmäinen omistaja. Olen 170cm pituinen eli +- 5cm passeli.Pyörässä uudet ketjut,vaijerit+kuoret. Pakka lähes uusi. Eturataskin vaihdettu hiljattain kun halusin mustan värisen eli kulutusosat hyvässä kunnossa. Kahvat uudempaa Ultegra R8000 ja vaihtajat Ultegra 6800. Ei kolhuja eikä naarmuja eli pyörä uuden veroinen.Polkimista voidaan neuvoitella. Runko Cannondale supersix Kammet Fsa SL-K 34/50 hiilikuitu Kahvat Ultegra R8000 Etuvaihtaja Ultegra 6800 Takavaihtaja Ultegra 6800 Ohjaustanko Fsa SL-K hiilikuitu 42cm Ohjainkannatin Fsa SL-K 10cm Satulatolppa Cannondale hiilikuitu Kiekot Shimano RS21 Renkaat Continental GP4000 Pyörä Helsingissä,Alppilassa Hinta: 930€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Nolla40-496366 tai YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään