TommyV Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2021 Merkki: Kona Malli: Big Honzo 2020 Lyhyt kuvaus: +27.5 jäykkäperä Rungon koko: M Kuvaus: Myydään noin 500 km ajettu Big Honzo. Pyörässä kaikki osat alkuperäisiä, tuolta linkistä löytyy tarkemmat specsit https://konaworld.com/archive/2020/big_honzo.cfm Ketjut juuri vaihdettu ja mukaan saa yhden talven ajetut hyvässä kunnossa olevat Schwalbe Ice Spiker Pro Evo 2.6 .Käytön jälkiä on muutaman naarmun muodossa mutta noin kaikkiaan aika hyvässä kunnossa. Kuvassa näkyvät polkimet ei kuulu hintaan. Mieluiten nouto ja jonki verran voin tulla tarvittaessa vastaan. Hinta: €1100 Paikkakunta: Vaasa Maakunta: Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv
M.L Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2021 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2021 Hei. Olen kiinnostunut pyörästä, mutta mietityttää tuo koko... Onkohan pykälää liian iso 167cm:lle?
TommyV Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2021 Tosi vaikee sanoa, riippu vähän sun muista mitoista ja onhan se myös vähän maku asia. Mulle tää oli vähän turhan pieni ja olen 177 cm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään