Jump to content

Canyon Neuron CF 8.0 29", L, Kirkkonummi


WILBE

Recommended Posts

Brand: Canyon

Model: Neuron CF 8.0

Short description: 29"

 

Frame size: L

 

Description: Nyt olisi mahdollista ostaa itselleen erittäin hyvä maastopyörä eteläsuomen olosuhteisiin. Itselläni ei valitettavasti ole opiskeluiden ja töiden (olen polkupyörämekaanikko) takia tarpeeksi aikaa pyöräillä täällä.

Neuron on ostettu alle 2.5 vuotta sitten ja on kaikin tavoin hyvässä kunnossa. Pelkästään kampien päädyt ovat aika naarmuiset, koska 175mm pitkät kammet suht. matalassa pyörässä ottaa tosi helposti kiinni kivikkoon. Pyörällä on poljettu kellon mukaan yhteensä noin 40h.

Osia vaihdettu:
-Ergon SM Pro satula (vakio satula on melkein kaikkien mielestä erittäin epämukava)
-Specialized DH 800mm tanko, joka on vähän leveämpi ja korkeampi kuin vakiotanko. Jos haluaa voin silti vaihtaa vakiotankoon, joka on huomattavasti kevyempi.
-Newmen Evolution 318.4 stemmi, 60mm
-Schwalbe NN eteen litkutettuna
-Vakio Maxxis Forekaster edestä taakse (kestävämpi kuin takana ollut Forekaster), joka tietenkin myös tubelessina

Muut komopentin:
-Sram GX voimansiirto Truvativ Stylo kammilla
-Sram Guide T jarrut
-Fox float DPS iskari
-Canyonin oma hissitolppa
-DT Swiss M1900 kiekot
-POLKIMET EI KUULU KAUPPAAN!

Molempina talvina kun pyörä ollut minulla on vähäisiä kilsoja huolimatta tehty keulalle, takajouselle ja hissitolpalle perushuollot. Myös takalinkuston laakerit käyty samalla läpi ja rasvattu silikonirasvalla (näin Canyon suositteli tehtävän). Lisäksi tänä vuonna vaihdettu uudet vaijerit ja jarrupalat.

Mukaan saa ohjekirjan, ostokuitin, momenttiavaimen, iskaripumpun ja vaihtajankorvakkeen.
Lisäksi voin lisähinnasta myydä GX ketjun, Trickstuff jarrupalaparin, Tubolito varasisurin, volume spacereita sekä keulaan, että iskariin ja vaihdevaijereita.

Jos kiinnostaa suosittelen tulemaan koeajolle. Myös jos Canyonin sivuilla on M ja L koon välissä kannattaa tulla kokeilemaan, koska L on yllättävän pieni nykypäivän standardeihin katsottuna (olen itse 180cm pitkä). Lisätietoja tai -kuvia sa kysymällä.

 

Price: 2500€

 

City: Kirkkonummi

Province: Uusimaa

 

Contact information: 

 

BF6C8ED6-E1E2-45EF-9F02-0812FBC09E55_1_105_c.jpeg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...