Locin Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Merkki: TranzX Malli: hissitolppa Lyhyt kuvaus: 150mm Kuvaus: Uuden alta myyntiin paljon käytetty, mutta toimiva hissitolppa. 31.6mm halkaisija, korkeussäätö 150mm, mukaan tulee alkuperäinen vipu ja vaijeri kuorineen (1240mm pitkä). Käytönjälkiä löytyy ja pölytiivisteestä puuttuu jousirengas, mutta näillä ei mitään vaikutusta toimintaan. Nouto, niin ostajalla mahdollisuus tarkastaa tuote. Hinta: 55€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yksityisviesti tai nikoh.lehtonen (ät ) hotmail . fi Muokattu: 18. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: Locin
Chesmate Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Moro, mä voisin hakea tän ens viikonloppuna! Passaisko semmonen?
Locin Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 8 minuuttia sitten, Chesmate kirjoitti: Moro, mä voisin hakea tän ens viikonloppuna! Passaisko semmonen? Vastattu yv
Gringos Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2021 Moro,onko tämä vielä saatavilla mä voi voisin hakea se tänän?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään