Timppa21 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Merkki: Pinarello Malli: Dogma 65,1 Lyhyt kuvaus: Virheetön huippupyörä Rungon koko: 59,5 Kuvaus: Osasarja Campagnolo Super Record. Kiekot Mavic Cosmic. Putkiosat Most. Satula Most. Kammet 175mm. Välitykset 53/39 - 25/11. Hinta: € 3900 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Puh. 044-9323625 Muokattu: 30. Elokuuta, 2021, käyttäjä: Timppa21 Pyörä myyty, ilmoitus voidaan poistaa
Fluido Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2021 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2021 Moi, onko Dogma vielä myynnissä? Jos on, muutama kysymys: - minkä vuotinen ja mikä malli on kyseessä? - oletko ensimmäinen omistaja? - voitko lähettää runkonumeron ja/tai kuvan takuukuitista? - minkä pituinen olet itse? Runko saattaa olla minulle hieman liian iso (nykyinen 575). Mutta kun saan vastaukset ym. kysymyksiin, niin saattaisin tulla testaamaan.. yt. Kari
Timppa21 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2021 Terve, Dogma on edelleen myynnissä. Pyörä on 2016 vuodelta ja se on virheetön. Olen ensimmäinen omistaja. Runkonumeroa en voi nyt toimittaa, mutta se ei ole millään tavoin "hämärä pyörä" Olen 186 cm pitkä. Tule katsomaan pyörää ja jos se miellyttää, niin keskustellaan lisää esim. hinnasta. Terv, Timppa
Fluido Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2021 Moi, Kyllä pyörästä pitää löytyä runkonumero. Muussa tapauksessa asia jää valitettavasti osaltani tähän. t. Kari
AntonS Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2021 (muokattu) tuo runkonumeron puuttuminen mietityttää. Jos se löytyy, niin voisin tulla katsomaan. terv Anton Muokattu: 3. Heinäkuuta, 2021, käyttäjä: AntonS
Timppa21 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2021 Terve Anton, kyllä pyörästä runkonumero löytyy. Olen tällä hetkellä mökillä ja pyörä on kaupungissa. Ota yhteyttä ja tule katsomaan pyörää. Ja runkonumeron voit tarkistaa samalla. Yt. Timppa
AntonS Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2021 Hei, asiaa hiukan pohdittuani taidan passata mahdollisuuden. yst terv Anton
Mark100 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2021 Terve Timppa, vieläkö Pinarello on myynnissä? Paljonko olet ehtinyt sillä ajaa? Onko milloin huollettu viimeksi?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään