EssiHP Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2021 Merkki: Maantiepyörä Malli: maantiepyörä Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 52-54 Kuvaus: Myy minulle maantiepyöräsi. Mielellään Oulusta 350km säteellä olevat, jos et halua tuoda sitä kauempaa. Hinta: alle 1500e Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Essi Poukkanen, nolnelnol7335611 [email protected]
luca2015 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Eija tässä hei, minulla olisi bianchin täys hiilikuitu pyörä ultegran osilla, selkä vaivojen takia ajaminen ei oikei onnistu. Säilytetty sisällä. Haikein mielin olisin tästä luopumassa tosi ostajan ollessa. Pyörä Kuopion syvänniemellä. Luultavasti Raahessa käynti tulevalla viikolla. Laittaisitko mieluusti yv [email protected]. Huomenna voin laittaa kuvia ja keskustella muutoinkin. Yt Eija
EssiHP Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2021 Hei! Ja kiitos tarjouksesta. Tulin eilen yömyöhään pyöränhakureissulta niin en ole ehtinyt ottaa ilmoitusta pois. Ja nyt hetken ihmeteltyäni en ole varma, osaanko Mutta siis olen löytänyt pyörän. Jeeee🤩
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään