Penni Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2013 Myydään Focus Mares Cross -cyclocross (koko S) hiilikuituhaarukalla ja Shimano 105 -laatuosilla. Tarkemmat speksit täältä. Pyörä on ollut luotettava kaveri niin työmatkoilla kuin pidemmilläkin retkillä. Tällä ajettiin myös Helsinki City Triathlon 24. elokuuta, joten ajokki on juuri kisaa varten pesty ja öljytty. Pyörää on säilytetty kesälläkin sisätiloissa. Alla on tällä hetkellä uudenveroiset Schwalbe Lugano -maantierenkaat. Lisäksi kauppaan kuuluu vähän käytetyt Continentalin crossirenkaat leveillä sisäkumeilla. Tällä pelillä pyöräilykausi ei lumentuloon lopu - talvirenkaat vaan alle niin matka taittuu hangessakin! Itse joudun luopumaan pyörästä ulkomaille muuton vuoksi. Hintapyyntö: 750 ePaikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: Laitathan yksityisviestin puhelinnumeron kera, niin palaan asiaan pikimmiten!
TuukkaHä Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2013 Hei!Olen ostamassa Cc- pyörää. Kiinnostava fillari! Ovatko vaihderattaat miten kuluneet/ovatko milloin vaihdetut? Onko puhdas kilpuri? Miten soveltuu matka-ajoon?Yst. terv. Tuukka Hämäläinen, 040-1795963
sars Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2013 Hei! Minkä mittaisella ihmisellä pyörä on ollut käytössä? Itse olen 160cm - onkohan pyörän koko sopiva? Minkä vuoden malli olikaan kyseessä?Terv. Saara Grönholm, 050-3537069
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään