JaakkoPosti Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2013 Kuvaus: eli myynnissä otsikon mukainen pyörä Keula: Marzocchi 66 RCV, 180mm travelTakaiskari: Fox DHX Air 3.0 ( paikoillaan 550 x 2.35 jousi ) Jarrut: Formula Oro 18k w/200mm rotor front/Formula Oro 18kw/180mm rotor rear brakes, Formula Oro levers vaihteet: Takavaihtaja Sram X9, Vaihtajan vipu X7 Kammet: Race Face Evolve DH Keskiö: Race Face Evolve DH X-Type Takapakka: 9 vaihteinen Satulatolppa: Commencal Alloy Satula : SDG B el AirOhjainlaakeri: Tange Fatty MX2Ohjaustanko: Commencal Riser OSStemmi: Race FaceKiekot: SUN Single Track, 32-hole Commencal navoilla (edessä 20mm takana 142x12)Renkaat: Intense DH 2,35 Koko S/M itse olen 185cm ja ei tunnu isolta eikä pieneltä Itsellä ollut pyörä jokapaikan höylänä AM/Enduro/Bike Park Täältä keveämpää osaa joita olen käyttänyt pyörässä "Ilmaista" iskunvaimennustahttp://www.fillaritori.com/index.php?/topic/21505-myyd%C3%A4%C3%A4n-rockshox-totem-ilma-2010-ja-fox-float-rp23-iskunvaimennin/ Keveämpää kiekkoahttp://www.fillaritori.com/index.php?/topic/21496-myyd%C3%A4%C3%A4n-stansnotubes-flow-valkoiset-kiekot-punaisilla-switch-evo-navoilla-renkaita/ - Rungossa ei murtumia, mutta käytön jälkiä ja naarmuja näkyy siellä täällä- Taka iskunvaimentimen linkun laakereissa tuntuisi olevan väljyyttä ( ostaja saa mukaan uudet laakerit )- Kammen ulosvetäjän kierteet pash**a eli mikäli haluaa kampia tai keskiötä vaihtaa joutuu hiukan askartelemaan tai kuminuijalla nuijimaan- Takarengas hiukan kiero Alla kuvia pyörästä Commencalia ulkoiluttamassa norjassaCommencalia ulkoiluttamassa norjassaPyörä nyky kunnossaan Ulosvetäjän kierteet mutkallaTakaiskarin linkun laakereissa hiukan väljyyttäKaupan mukana lähtee toiset pokimet mallia Flätti sekä 500x2,35 jousi takaiskariin sekä uudet laakerit takaiskarin linkkuun Täällä ja Täällä full-res kuva pyörästä Hintapyyntö: 600€ + postitPaikkakunta: RovaniemiYhteydenottotapa: Sähköposti [email protected] Puhelin 0456512857
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään