huoppis Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2021 Merkki: Cube Nutrail 19'' (L) Malli: Cube Nutrail Lyhyt kuvaus: Fatbike 26'' Rungon koko: 19 Kuvaus: Myydän Cube Nutrail Fatbike Tämä on ollut minulla talvi- ja kakkospyöränä lokakuusta 2019. Ostin pyörän vähän käytettynä tutulta pyörävuokraajalta (http://www.fillarivuokraus.fi/) ja myyn nyt akuutin pyöräkuumeen vuoksi. Kokonaisuutena hyvässä kunnossa, mutta totta kai käytönjälkeä on. Näistä suurin osa on tullut vuokra-aikana pakettiautossa kuljettamisesta. Kuvat on otettu suoraan lenkin jäljiltä, joten pyörä on kuvissa hieman likainen. Tekemiäni tärkeimpiä huoltoja: täysi keulahuolto, renkaiden litkutus, vapaarattaan huolto ja jarruhuoltoja. Runko: L (19-tuumainen) itse olen 178 cm ja runkomitoituksen alapäästä. Arvioisin, että optimaalinen on 175–185 cm polkijalle. Keula: Bluto (täyshuollettu viime kesäkuussa) Vaihteisto: 2x10, Shimano XT takavaihtaja, Deore etuvaihtaja ja Deoren liipasimet Jarrut: Magura MT2 (palat juuri vaihdettu). Näillä pysähtyy paljon paremmin kuin perus Shimanon jarruilla Renkaat: Schwalbe Jumbo Jim 4,4 litkutettuna Myydään ilman pullotelineitä, polkimia ja alkuperäisellä stemmillä. Hinta: 980 € Paikkakunta: Joensuu Maakunta: Pohjois-Karjala Yhteystiedot: nolnelnol 8470825 + YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään