Jump to content

Nakamura Prologue maantiepyörä, 54, Kuopio


Anton Klåvus

Recommended Posts

Brand: Nakamura

Model: Prologue

Short description: maantiepyörä

 

Frame size: 54

 

Description: Kevät tulee kovaa vauhtia, ja kovaan vauhtiin ja kevääseen sopivasti olisi Nakamuran maantiepyörä myynnissä uuden pyörän tieltä. Pyörä on ostettu Kuopion Intersportista syksyllä 2016, ja huollettu aina keväisin (valitettavasti olen hukannut kuitit). Pyörää on aina säilytetty lämpimässä varastossa, ajettu arviolta alle 3000 km. Kerran kaaduttu käytännössä paikaltaan, tästä muistona kosmeettisia haittoja satulassa ja tangon vasemmalla puolella, näkyvät kuvissa, muuten pyörä on hyvässä kunnossa.

Rungon koko 54, itse olen 179 cm, on varmaan varaa kumpaankin suuntaan. Runko alumiinia, haarukka hiilikuitua. Vaihteet 2x10 Tiagra osilla, paitsi 105 takavaihtaja, Tektro jarrut. Mukana yhdistelmäpolkimet (SPD), alkuperäiset polkimet on myyty. Jos et halua noita polkimia mukaan, voin pitää ne uutta pyörää varten ja tiputetaan hintaa sen mukaan. Kuvassa olevan koodilukon saa halutessaan mukaan.

 

Price: €400

 

City: Kuopio

Province: Pohjois-Savo

 

Contact information: Laita viestiä OneljäO 197 11 99

 

pääkuva.jpgtakavaihtaja.jpgetuvaihtaja.jpgjarru.jpgjälki1.jpgjälki2.jpgjälki3.jpggrippi.jpg


Muokattu: , käyttäjä: Anton Klåvus
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...