ruben Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2013 Nyt uudelleen kuvien kera! Kuvaus: Rock Shox haarukka, käytetty mutta hyväkuntoinen, hydrauliikka toimii moitteettomasti, ainoa vika on travel-osassa, joka on halki (katso kuvasta). Pinnan maalissa myös joitakin kulumia. 175mm:n ohjainputki. akseli 20mmHintapyyntö: 100e+postiPaikkakunta: JyväskyläYhteydenottotapa: [email protected]
Matti_V Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2013 Onkos ohjausakseli 1,5 vai 1 1/8 tuumaa? Entä toimiiko joustomatkan säätö rikkinäisestä nupista huolimatta?
ruben Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2013 Ohjausakseli on 1 1/8. Joustomatkan säätö toimii, mikäli vaihdat siihen ehjän nupin, tai itse olen säätänyt mekaanisesti irroittamalla nupin siksi aikaa. Olisin myymässä pois myös buddy stemmin, jos olet kiinnostunut, niin yhteishintaan keula ja stemmi 120e. Minulle voi laittaa myös sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Ja saa tulla myös paikanpäälle katsomaan, kun olet näköjään samoilta kulmilta!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään