Jump to content

Merida eBig Tour 9.300 29 tuumainen sähkö jäykkäperä, L, Espoo


kalleez

Recommended Posts

Brand: Merida

Model: eBig Tour 9.300

Short description: 29 tuumainen sähkö jäykkäperä

 

Frame size: L

Engine power: 250W

 

Description: Hyvässä kunnossa oleva sähköjäykkäperä. Vasta noin 1300km mittarissa, huollettu säännöllisesti. Ostettu XXL:stä. VM 2017. Akku säilytetty aina lämpimässä ja on hyvässä kunnossa.

Moottori: Shimano E6001
Akku: E6010 418Wh
Ilmahaarukka: Suntour Raidon-XC-LOR 29 100mm
Takavaihtaja: Shimano Alivio 9 vaihdetta
Runkokoko: L
Jarrut: Hydrauliset levyjarrut, Shimano M315
Renkaat: Maxxis Ikon 29 2.2 fold + EXO Protection

Vaihdetut osat:
Takapakka uusittu pari vuotta sitten, MTB polkimet (ei kuvassa), lyhyempi ohjainkannatin (alkuperäinen mukaan jos haluat)

Tarjoa tai sitten vaihto täysjoustoon (sähköllä tai ilman) tai hyvää jäykkäperään min 120mm haarukalla. Mieluiten nouto Espoosta, mutta kulkeutuu PK seudun sisällä tarvittaessa

 

Price: 1250€

 

City: Espoo

Province: Uusimaa

 

Contact information: yksityisviesti

 

Capture.PNG5C73823E-538E-43F7-90A0-00E31382F13C.jpegC8BDA171-8665-44EF-84EB-74F0DCFD3CF9.jpegDEFA547D-41E5-43CB-8E76-795F79A76CAD.jpegD4F4048D-A00C-46D4-AECC-C035A5FC4126.jpeg1F7C943C-302F-46EE-B90D-C409842FE308.jpeg


Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Moi! Mua kiinnostas tää, vaihdossa saisit Corratecin C-cross -cyclocrosspyörän ja pari hunttia päälle. Ehkä tää on hieman kalastelua koska itse maksoin tuosta pyörästä vain 600€ mutta hinta tuli alas pyöräliikkeen loppuunmyynnin viimeisenä päivänä neuvottelun tuloksena, alkuun pyysivät 900€ koska oli niin vähän käytetty. Kuitti tallessa.

Ostin sen toissakesänä ja jäänyt vähäiselle ajolle koska asun kantakaupungissa ja tulee helpommin otettua lyhyille reissuille joko mun vanha hybridi crescent tai ihan alepafillari (koska tää mun on pakko lukita kahdella u-lukolla ja ketjulla jos haluan ettei renkaat katoa yön aikana, Kalliossa kun asun). Tää on kuitenkin helkkarin kova tsygä, kaupunkiajossakin todella näppärä. Nyt kiinnostaisi sähköavusteinen koska olen lähdössä reissuun. Voin laittaa kuvia ja ajaa pyörän sulle testattavaksi jos kiinnostaa 🚴‍♂️

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...