otu Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2021 Merkki: Silverback Malli: Stride Fatty 26" Lyhyt kuvaus: Halpisläskipyörä Rungon koko: L Kuvaus: Laitan muuton takia tämän työmatkakäytössä olleen läskipyöräni kiertoon. Minulla ollut sangen vähäisessä käytössä. Myyn siinä kunnossa kuin on: Siis pesemättä ja itse tehdyt hiilikuitulokasuojat kiinnitettynä. Alkuperäiset hilppeet ja manuaalit mukaan. Vaikka pyörä kuuluu kategoriaan "halpis", hankin sen nimenomaan työmatkakäyttöön ja siinä tarkoituksessa se onkin palvellut erinomaisesti. Jos ottaa lokarit pois niin kyllä tällä vähän metsäänkin pääsee, itse en ole kokeillut. Tässä speksit Verkkokaupan sivuilta: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/43986/jqkbb/Silverback-Stride-Fatty-fatbike-L-480-mm-2018 Minusta pyörässä ei ole mitään isompia kolhuja tai muitakaan puutteita, on vain hiukan likainen nyt kun pesumahdollisuuksia ei ole. Hinta: 350 € tai perusteltu tarjous Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään