smiig Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2020 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2020 Merkki: Dartmoor Malli: Primal 27.5+ Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä Rungon koko: XL Kuvaus: Kaikkeen kykenevä hardtail. Rakennettu itse tänä syksynä talliin ylimääräiseksi jääneistä, Fillaritorista käytetyistä sekä osittain kokonaan uusista osista hinta-laatu-suhde maksimoiden. Ajettu tänä syksynä noin kymmenen kertaa. Hauska vehje! Runkokoko XL, olen itse 186 cm pitkä ja sopii hyvin, vastaa mielestäni Polen L-koon pyörää. Rengaskoko 27.5+ (keulaan menee 29 varmuudella, taakse en ole testannut). Koeajomahdollisuus poluilla Tiirismaalla/Messilässä. (lisäkuvia tulee kun saan aikaiseksi) Osalistaa: Runko Dartmoor Primal 27.5+, XL, 2018 Haarukka Marzocchi Z2 27.5+/29" 140 mm Headset Ritchey comp IS42/IS52 (uusi) Hissitolppa 9point8 Fall Line 150 mm Vipu Ks Westy (uusi) Jarrut Sram Guide RS + 180 mm Sram levyt Kammet Sram, 32T Ketju KMC X12 (uusi) Takavaihtaja Shimano Deore RD-M6100-SGS Shadow RD+ long - 1x12-speed (uusi) Vaihdevipu Shimano Deore SL-M6100 Rapidfire Plus Shifting Lever (uusi) Pakka SunRace CSMZ90 Cassette 12-speed - 11-50 (uusi) Etukiekko Roval 29 mm kehä, Roval 15x110 mm napa Takakiekko DT Swiss E 532 30 mm kehä (uusi), Roval 12x148 mm napa, Shimano HG vapari Tanko RaceFace Aeffect 780mm Stemmi RaceFace Aeffect 50 mm Gripit RaceFace Chester Renkaat Continental Trail king 27.5x2.8 (uudet) Insertit PTN (uudet) Hinta: 1500€ Paikkakunta: Hollola Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään