Jump to content

Kocmo Cyclocross Titan, 58, Pori


JohanSaa

Recommended Posts

Brand: Kocmo

Model: Cyclocross

Short description: Titan

 

Frame size: 58

 

Description: Myydään vähäisen käytön vuoksi Kocmon titaanirunkoinen Cross kilpacrossari. Ollut itsellä kuutisen vuotta ja kilsoja tullut sen verran vähän, että olen päättänyt luopua pyörästä. Soveltuu hyvin kaikenlaiseen ajoon. Itse olen pääosin ajanut maantiepätkää. Kocmon rungot valmistetaan käsityönä saksassa ja materiaalina titaani. Pyörä on todella miellyttävä ja kevyt ajaa. Kaikki toimii ja mukaan tulee Schwalben nastarenkaat. Myös vaijerit on vaihdettu ja säädöt tehty. Olen itse rullaillut pisimmät yhtäjaksoiset lenkit ~160 km ja asento sopii ainakin minun pituiselleni (185 cm) todella hyvin. Kuvista näkee tarkemmin mitä osia pyörässä on ja kysyä voi sitten tarkemmin sähköpostilla tai puhelimella. Alkuperäiset kuitit, dokumentit ja sarjanumerot löytyy. Pyörä säilytetty aina lämpimässä tallissa ja pesty käytön jälkeen.

- hiilikuituhaarukka
- vaihdeosina (2x10) Ultegra ja 105
- Ritchey WCS -tanko
- Chris King -ohjainlaakeri
- DT kiekot erinomaisilla 240-navoilla
- Eliten pullotelineet
- Runko 100% kunnossa

 

Price: 1200 €

 

City: Pori

Province: Satakunta

 

Contact information: email: [email protected]
tel. 0407557310

 

IMG_2720.jpgIMG_2722.jpgIMG_2724.jpgIMG_2725.jpgIMG_2726.jpgIMG_2727.jpgIMG_2728.jpgIMG_2729.jpgIMG_2731.jpgIMG_2733.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...