Jump to content

Täysjousto Trail 27.5+ tai 29, L, Kotka


Henkkakos

Recommended Posts

Merkki: Täysjousto

Malli: Trail

Lyhyt kuvaus: 27.5+ tai 29

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Hakusessa pari vuotta vanha täysjousto. Kuskilla pituutta 182 cm / 86 cm, painoa rapeat 110 kg. Haukusessa laadukas ns modernin geometrian omaava "sisäänajettu" pyörä. Laadukas osasarja ja hyvät jousituskomponentit tarkoittaa että budjetti on noin 1800€ plus jotain. Itse olen valmis hankkimaan uudet renkaat jne pientä kulutusosaa jos tarve vaatii. Sanomattakin selvää että pyörästä oltava kuitit tai muu selvitys sen alkuperästä. Renkaat 29 tai 27,5+ .

Yli 2500€ pyöriä ei kannata tarjota kun tässä olen semi-noviisina aloittamassa harrastusta liki 20 vuoden tauon jälkeen... Ja kuskin ajotyyli ei todellakaan ole kevyt ja tarkoitus on kasvattaa kuntoa joten kevyimmät tykit ei alla kestä. Ajot juurakossa ja kivikossa, vauhti itsesuojelun rajoilla, reitit monipuolisia...

Kaupat mieluusti siten että pääsee näkemään ja koeajamaan pyörän päivänvalossa. Nouto onnistuu noin Imatra/Lpr, Mikkeli,Lahti, Hki, Salo akselilla. Tosimyyjä kauempaa tulee toki vastaan pyörä mukanaan. Mikäli tarjoat pyörää postitettuna tai MH kautta niin ilmoita miten varmistutaan kaupattavan tavaran kunnosta ennen kaupantekoa...

Maksutapa käteinen, tilisiirto tms...

 

Hinta: €1800

 

Paikkakunta: Kotka

Maakunta: Kymenlaakso

 

Yhteystiedot: Alkuun yhteydenotto YV

 

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...