Jump to content

Focus Variado Maantiepyörä, 59cm, Helsinki


mrjl123

Recommended Posts

Merkki: Focus

Malli: Variado

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: 59cm

 

Kuvaus: Erittäin hyvänä pidetty ja vähillä kilometreillä hyvin säilynyt Focus Variado täydellisellä Shimano 105 osasarjalla olisi kaupan. Olen pyörän toinen omistaja, hankkinut sen käyttööni vuosi sitten keväällä. Viime vuoden aikana pyörään on vaihdettu osia, kulutusosat on uusittu ja pyörä on täyshuollettu valmiina kovaan ajoon. Pyörän runko on saksalaisvalmisteinen ohennettu alumiinirunko. Etuhaarukka on hiilikuitua. Osasarja Shimano 105 10-speed. Kiekot Shimano RS30 30mm profiilin semi-aero.

Pyörä istuu hyvin +180cm - 195cm kuskeille. Itse olen ajanut 194 senttisenä suurella ilolla ja pelivaraa löytyy molempiin suuntiin.

Viime vuonna pyörään on vaihdettu:
- alkuperäisten kiekkojen tilalle yllä mainittu Shimano RS30 kiekkosetti
- Canyon H17 400mm tanko
- Continental GP5000 23mm renkaat
- kulutusosia, kuten jarrupalat, ketju & takapakka (Ultegra), vaijereita, tankonauhat

Tästä erinomainen ja täysin ajovalmis pyörä esim. ensimmäiseksi maantiepyöräksi. Pidetty erittäin hyvällä kädellä, säilytetty lämpimässä ja ajettu vain hyvällä säällä. Vielä monta hyvää kautta jäljellä.

Tervetuloa kaupoille.

 

Hinta: €650

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Ensisijaisesti yhteydenotot markus.rajala(at)gmail.com

 

focus1.jpgfocus2.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...