Jump to content

Trek Domane 4.5, 54cm, Turku


okkoK

Recommended Posts

Merkki: Trek

Malli: Domane

Lyhyt kuvaus: 4.5

 

Rungon koko: 54cm

 

Kuvaus: Todella hyvässä kunnossa oleva ja liian vähälle ajolle jäänyt pyörä etsii ulkoiluttajaa. Runko kevyttä ja kestävää OCLV-hiilikuitua ja Trekin IsoSpeed-teknologia lisää ajomukavuutta.

Vuosimalli 2016, mutta ajettu käytännössä vain kahtena kesänä ja kilometrit jossain 2000-3000 välillä. Olen toinen omistaja, ensimmäisen kuskin selkä ei kestänyt ajoasentoa ja minulle tämä taasen oli harmillisesti hiukan pieni. Trekin omien taulukkojen mukaan sopii 167-175cm kuljettajalle. Itse olen noin 180cm ja joten kuten sain 130mm stemmillä ajettavan tästä, mutta suosittelen kyllä lyhyemmälle.

https://archive.trekbikes.com/fi/fi/2016/Trek/domane_4_5_compact#/fi/fi/2016/Trek/domane_4_5_compact/details

Kokoonpano linkin mukainen lukuunottamatta kampisettiä, joka päivitetty Ultegraan, myöskin ketju että kasetti vaihdettu Ultegraan 11-25, sekä satulatolppa vaihtunut hiukan pitempään malliin. Pyörässä on nyt alkuperäinen 90mm stemmi, mutta tarvittaessa löytynee eri pituista tilalle.
Pyörässä on integroituna Trekin oma DuoTrap-kadenssi/nopeusanturi. Mukaan tulee myös Ekoin hiilikuituiset pullotelineet.
Myydään ilman polkimia, mutta mahdolliselle koeajolle löytyy jonkinlaiset.

Pyörää on käytetty hyvän kelin lenkkipyöränä ja sitä on säilytetty sisällä sekä pesty ja huollettu säännöllisesti. Pidetty erittäin hyvänä eikä käytön jälkiä juuri ole. Pyörää pääsee katsomaan ja kokeilemaan Turun Hirvensalossa.

 

Hinta: 

 

Paikkakunta: Turku

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: yv

 

 

IMG_20200921_165930.jpgIMG_20200921_165949.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: okkoK
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...