Jump to content

Cinelli Estrada maantiepyörä, S, Ulvila


ShoGun

Recommended Posts

Merkki: Cinelli

Malli: Estrada

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

 

Rungon koko: S

 

Kuvaus: Hiilikuiturunkoinen maantiepyörä, Shimano Ultegra -vaihteisto (20 vaihdetta) ja jarrut, FSA Carbon Pro kammet 170 mm+keskiö. Selle Italia Diva Gel Flow -satula. Ritchey WCS 4 Axis 110 mm -stemmi. Shimano WH-R500 -kiekot. Renkaat Continental 4000s II, joilla ikää hiukan reilut 4 vuotta, mutta ajokilometrejä vain 45. Ohjaustangon teipit hyvässä kunnossa, mutta toinen kahvatulppa on tippunut jossain vaiheessa. Polkimet Look Keo Classic -lukkopolkimet

Fillari oletettavasti vuosimallia 2006, enkä tiedä kokonaisajokilometreistä tai aiemmista vaiheista muutenkaan. Ollut minulla elokuusta 2015 ja itse olen ajanut sillä vain 605 kilometriä ja viimeiseen neljään ja puoleen vuoteen en metriäkään. Myyn siis tarpeettomana. Pyörää säilytetty välillä olohuoneessa ja välillä varastossa, mutta aina säältä suojassa.

Hyväkuntoinen pyörä, mutta käytönjälkiäkin on.

Itse olen 165 cm pitkä, jalan sisäpituus ~73 cm

Kuvassa näkyvät hiilikuituiset Elite-juomapullotelineet ja Sigman 700 -nopeusmittari samaan hintaan.

Runkogeometriatiedot löytyy oheisesta Cinellin esitteestä: http://www.campybike.com/pdf/2006Cinelli.pdf

 

Hinta: 650 € -> 600 €

 

Paikkakunta: Ulvila

Maakunta: Satakunta

 

Yhteystiedot: [email protected]

 

 

IMG_E9592.JPG

 

 

Muokattu: , käyttäjä: ShoGun
Hintaa laskettu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...