DjZorlag Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2013 Cube Agree pro ostettu. Kiitokset "jhyv".Koetetaanpa lähestyä maantiepyörää ostoilmoituksella. Pyörä saisi löytyä Pohjois-Pohjanmaan tai Kainuun alueelta, jotta nouto ja samalla kokeilukin onnistuisi. Muualtakin voi kokeilla ehdottaa. Ei tarvitse olla uusinta mahdollista vuosimallia mutta mielellään kohtuullisen vähän käytetty ja hyväkuntoinen.Ominaisuudet:-Alumiinirunko ja hiilikuituhaarukka. Paino max 10kg nurkilla.-Jarrukahvavaihteet. Osasarjana esim. Shimanolta vähintään 105 tai siitä ylöspäin, esim. Ultegra. Tietenkin myös SRAMin ja Campan osasarjat kelpaavat halppissarjoja lukuunottamatta. -Merkillä ei niin väliä.-Runkokoko 56 tai lähellä sitä. 182cm pitkälle tuleva. Jalan sisämitta noin 87cm.-Ei haeta CC pyörää eli ei levyjarruja tai kovin leveillä renkailla varustettuja. Kippurasarvet ovat ehdoton.-Lokasuojia yms. lisävarusteita ei tarvitse olla.-Mieluiten kaksi etuhammasratasta. Takana esim. 9- tai 10-pakka.Hinta: 600-800e. Ehdotukset mieluusti hintapyynnön kera. Alue: Oulun ja Kuusamon väliltä tai kohtuullisen välimatkan päästä eli jos löytyisi tarpeeksi läheltä niin kävisin noutamassa ja maksu käteisellä. Kauempaakin voi ehdotella, mutta silloin menee postitteluksi.Yhteydenottotapa: YV
Tuovinen Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2013 Moi,Mulla olisi pari vuotta vanha Bianchi via nirone 7 Shimano105 osasarjalla. Pyörällä ajettu 10-15 lenkkiä. Olen itse tulossa Raaheen viikonloppuna, eli jos kiinnostaa voin ottaa pyörän näytille. -Jannepuh o440746967
DjZorlag Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2013 Kiitokset ehdotuksesta mutta olet hieman myöhässä sillä etsimäni pyörä saapui juuri pihaan.
Recommended Posts