Jump to content

Gir's G-Crosser Cyclocross-pyörä, 56, Jyväskylä


JoonasR

Recommended Posts

Merkki: Gir's

Malli: G-Crosser

Lyhyt kuvaus: Cyclocross-pyörä

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Jo kilometrejä ja vuosia nähnyt cyclocrossari eteenpäin. Laadukkailla osilla mm. SRAM Force 2x10v. osasarja, FSA hiilikuitukammet, Mavic Aksium Race kiekot, Schwalbe CX Pro renkaat. Runko ja hiilikuitukeula on tilattu suoraan valmistajalta ja pyörä itsessään on vuosia sitten itse kasattu laatuosista. Pyörällä ei ole kaaduttu, eikä rungossa ole lommoja. Normaalia käytön jälkeä toki löytyy.

Yleisilmeeltään siisti, mutta myydään "korjattavaksi":

Yhtenä miinuksena takakiekon navan laakeri sökö. Pyörä pyörii, mutta kanittaa sekä käsissä pyörittäen laakeri rahisee. Toisena miinuksena takavaihtajan alarajan säätöruuvin kierteet porsineet. Takavaihtaja on huonosti säädöissä. Vaatinee siis uudet takavaihtajan ja takakiekon.

Olen itse 185cm ja pyörä on sopinut kuin nenä niskaan. Voisin kuvitella, että sopinee 178cm-188cm kokoiselle ajajalle.

Myydään ilman polkimia tai perus marketin ensipolkimilla, mukaan saa halutessaan kuvissa näkyvät rapakaaret ja pullotelineen.

Myyn pois, sillä itselläni ei ole oikein resursseja alkaa korjaamaan tätä. Tarjoutui tilaisuus ottaa käyttöön korvaava pyörä.

 

Hinta: 275

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: Yv, jjoonas(at)live.fi tai nollaneljänolla5669502

 

IMG_3033.jpegIMG_3029.jpegIMG_3031.jpegIMG_3032.jpegIMG_3030.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...