RHermo Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2020 Merkki: Bianchi Malli: Pista Lyhyt kuvaus: Sinkula/fiksi Rungon koko: 50–53 Kuvaus: Ostetaan runkosetti tai koko pyörä. Väri: Celeste. Kiinnostavat myös Bianchin vintagerungot, joista saa viritettyä yksivaihteisen. Hinta: Tarjoa Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
Toope Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2021 Hei, Minulla olisi vanha Bianchin runkosetti/ fixi tarjolla. Maalit poistatin viime syksynä ja tarkoitus oli maalauttaa se celesten väriin mutta koska pyörä on hieman liian pieni minulle, päätin luopua projektista. Minulla on pyörään tarjolla myös Bianchin tarrasarja. Pyörä on kokoa 52 ja kaikin puolin hieno runko. Pyörästä puuttuu tällä hetkellä ohjainlaakeri koska se oli huono ja uutta en ole hankkinut. Jos kiinnostaa niin ota yhteytä ja laitan kuvia pyörästä. Terveisin Tony Myllylä
Tomhe Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) Hei, Voisin olla kiinnostunut Tonyn pyörästä. En toki ala ohittelemaan, joten RHermolla toki etuoikeus tässä. Yt, Tom Helenelund Voi olla yhteydessä säpöllä tai wa tom.helenelund(at)gmail.com puh. 0400697806 Muokattu: 15. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: Tomhe
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään