kmattil Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Brand: BMC Model: GF02 Short description: Cyclocross / GG bike Frame size: 54 Description: Power2Max wattikammilla varustettu Cyclocross / GG pyörä kaupan. Osat Ultegra / 105 Shimano. Mukaan kahdet vanteet molemmissa pakat ja jarrulevyt + kumeja niin että riittää. Kuvassa renkaat g-one ultra bite ja bite 40mm. On ajettu, mutta rungossa ei erityistä sanomista. Kahvassa pienet naarmut. Pullotelineet, pumppu, polkimet ja treinerigummi ei mukaan...tai jos hinnasta sovitaan. Price: 899€ City: Hamina Province: Kymenlaakso Contact information: [email protected] tai o4o 5546312
JiiR Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 En löytänyt kokotaulukkoa. minkä ikäinen pyörä? Minkä mittaiselle ajajalle koko on. pyörä/ tekniikka kunnossa? Itse 173, jalan sisäpituus 80 Juha
kmattil Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Iästä ei täyttä varmuutta ~2016. Ole toinen omistaja. 175/82 minulla pituutta ja pyörä on passeli minulle. Tekniikka on ajettu, ajaa kyllä edelleen. Oisko noin 800-1000km ajettu ketjulla ja takapakalla. Noi gg vanteet käytännössä uudet, noin 300km takana. Takalokarikin löytyy, ei ollut kuvassa kiinni.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään