Jump to content

MYYTY Focus mares expert (suoratankoinen) 9,7kg


tommikv

Recommended Posts

Etkö pidä kippurasarvista tai hybridipyöristä, mutta haluat kevyen pyörän joka suorastaan liitää? Tässä se on. Tämä siis oli alunperin käyrätankoinen, mutta vaihdoin suoran tangon. Tanko, vaihdevivut ja jarrukahvat meni uusiksi. Tais maksaa jotain 200€. (kippuratankoa ei ole enää jäljellä, myyty pois) Runkokoko On XL. Vaakaputki 57cm ohjainakselin keskeltä- satulapolpan keskelle mitattuna. Keskiöstä satulaputken juureen on pituutta 58,5 cm. Onko tämä mitta nyt se rungon korkeus. Itse olen 188cm pitkä ja koko suht OK. Tämä menee kyllä lyhyemmälle polkijallekkin. Saa tulla kokeilemaan. Ohjankannatimen olen vaihatanut tuollaiseen jyrkkäkulmaiseen. Näyttää rumalta, mutta halusin pystymmän asennon. Vaihdan sen alkuperäiseen kun tuokin kannatin maksoi 65€, pidän sen itse. (jos et sitä halua ostaa). Kaksi erimittaista ohjainkannatinta on paikalla olevan lisäksi. 110mm ja 90mm Saat kokeilla kumpi on parempi. Kuvan peruspolkimet ei tule mukaan. Mukaan tulee lukkopolkimet, joko kaksipuoliset polkimet tai pelkät lukkopolkimet. SPD kiinnitys. Ton satulan olen vaihtanut myös omaan persukseen sopivammaksi (pikkasen pehmeempi) Alkuperäinen satula on tallessa. Se on vähän nätimmän näköinenkin.

Tällä on ajettu nyt 1330km. Ostettu elokuussa 2009. Kuitti on. Talvella ei ajettu ollenkaan. Eikä edes vesiateella. Laitoin tohon lokaritkin paikoilleen jos sadekuuro yllättää. Niin ja säilytys tietysti lämpimässä autotallissa.

Kolme fillaria on jo ennestään, tämä vähempikäyttöinen myydään pois. Lisää kilometrejä tähän tulee pikkuhiljaa. Vaihteet on Ultrega ja 10-pakka takana, ja kaks ratasta edessä.

Tossa on kuva, tai video tuo itseasiassa on http://www.youtube.com/watch?v=KsRY5wWRxK0

Tarkoitus olisi ainakin 800€ tästä saada, jäähän tälläkin hinnalla pirusti takkiin mutta menköön.

Katotaan nyt mitä tarjotaan, niin joutuuko tinkimään vai ei. Saa vielä toiset päälikumitkin mukaan, ne alkuperäiset nappularenkaat.

Vain nouto. Fillari on Raisiossa

SAA TARJOUKSIAKIN JÄTTÄÄ

Punnitsin fillarin 9,7kg

Etuhaarukka on hiilikuituinen

Paketissa olevat ultregra ketjutkin tulisi lisäksi mukaan

Yhteydenotot: (ät)gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Laitetaan sitten se viimeinen hinta, mikä on 670€! Tämä on hyvä vaihtoehto vaikka hybridipyörälle. Mikään hybridipyörä ei ole näin kevyt polkea kuin rämä. vaikkka tämä nyt on oikeasti cyclocross alunperin.

Ja ton ajajan pituus saa olla kyllä lyhyempikin mitä mä itse olen. 188cm. tämä kuskin pituus on aika maksimi.

Puh 050 ----

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...