sepe84 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Niner Malli: SIR Reynolds 853 Lyhyt kuvaus: täysjäykkä mtb / monstercross Rungon koko: Large Kuvaus: Täydellinen myös talvipyöräksi! Moondust grey, täysjäykkä Niner SIR Reiska 853 putkea, koko Large, Chris Kingin laakerilla Kiekot hipot / kevyet ZTR Crest + etu Hopen navalla, takana vielä hipompi American Classic 225, kiekkoparin paino vain 1598g. Nyt alla mustat Maxxis Ardent 2.4 Formula Oro hydrauliset jarrut, Thomson ja Raceface koneistetut putkiosat, Flite Ti jakkara Voimansiirto löytyy 1x10 SRAM XO / X9 ja tarvittaessa pikku lisähintaan sinkulasetti eri kokoisilla takarattailla (tässä siis säädettävä keskiö sinkulointiin). Edessä FSA kammet ja Absolute Black 32t ovaali. Myydään vaan riser-setupilla (Big Earl tanko), toimii hyvin myös monstercrossarina esim. Woodchipperillä kuten yhdestä kuvasta näkyy Itse oon 186cm / 87cm inseam, tää on tuntunut mulle ok:lta joskin ehkä aavistuksen lyhyeltä (syliväli tosin mulla 197cm) Pintamaalissa on kiveniskemiä ja jotain käytön jälkeä, mutta kaikki toimii. Pyytäisin 950€, mutta miinuksena totesin juuri että satulatolppa on jumissa, joten laitetaan 900€ siltä varalta ettei tule ehjänä ulos... Kaikki kulutusosat hyvässä kunnossa, vaihdettu kuten kuuluukin ketjua, jarrupalat, renkaat uudenveroiset Rungon geo: https://geometrygeeks.bike/bike/niner-sir-9-v1/ Helsinki 00630 Hinta: 900€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Whatsapp nolviisnol4120453 Muokattu: 25. Syyskuuta, 2020, käyttäjä: sepe84 - Mikko / 050-4120453
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään