Eske Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: CUBE Malli: Cross Race C:62 Pro Carbon Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: 53 cm Kuvaus: Vuoden 2018 hiilikuiturunkoinen Cuben Cross Race C:62 Pro joutaa seuraavalle kyntäjälle. Itse hankin tämän käytettynä kesä-heinäkuun taitteessa kun mursin kylkiluun bikeparkissa ja jotain piti kuitenkin polkea. Ja mielellään tuota on kyllä polkenutkin. Kylkikipu on vaihtunut kuitenkin selkäkivuksi itselleni liian pienen rungon takia (oon 178cm ja ulottuvilla raaajoilla) joten on aika luopua, että tulee oikeasti hankittua sopivan koikoinen joskus. Kiekkoja lukuunottamatta pyörä on alkuperäisessä kokoonpanossa. Tässä melko tuoreeltaan olen ilmannut jarrut, voidellut navat ja rihdannut kiekot. Koko ikänsä sitä on säilytetty sisätiloissa. Suurin virhe mitä pyörästä löytynee on vasemman kammen ympärillä rungossa olevat muutamat naarmut kun oli kivi onnistunut lentämään juuri sopivasti kammen ja rungon väliin. Tästä todella kevyt, ketterä ja kiihtyvä ajopeli! -Myydään joko jollain perus fläteillä taikka noilla shimanon spd -lukkopolkimilla. -SP-Connectin puhelinteline ei kuulu kauppaan. -Mahdollista myydä myös 60mm lyhyellä stemmillä https://www.cube.eu/en/2018/bikes/road/road-cyclocross/cross-race/cube-cross-race-c62-pro-greynorange-2018/ Hinta: 1099€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä päästään etenemään Muokattu: 22. Syyskuuta, 2020, käyttäjä: Eske
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään