koikkis69 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2020 Merkki: White Malli: 6 fat Pro 19 Lyhyt kuvaus: fatbike 26" vm 2019 Rungon koko: L Kuvaus: Hienokuntoinen, hyvin pidetty ja säännöllisesti huollettu White 6 fat pro tulevan talven rientoihin. - Runkokoko L (olen itse 180 cm, luulen että on sopiva 180 - 185 cm kuskeille) - Alkuperäiset Veetire-renkaat vaihdettu 4,8" Jumbo Jimeihin jotka litkutettu - Shimanon MT200 jarrusatulat päivitetty nelisylinterisiksi MT520 (jarrukahvat alkuperäiset) - Riseritanko, alkuperäisen saa mukaan - Hissitolppa - Voimansiirto SRAM NX 1x12 (11-50 takapakka, 30t ratas edessä) - ylimääräinen vaihtajankorvake mukaan - Polkimet ei kuulu hintaan Pyörä säilytetty lämpimässä tallissa ja sillä on ajettu noin 600-700 km. Ainoat kosmeettiset jäljet löytyy kampien päissä, jotka ovat saaneet kivikossa ajosta oman osansa. Muuten lähes virheetön. Nouto Lahdesta. Sopimuksen mukaan kulkee myös lähialueille 850 € Hinta: 850 € Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: Juha
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään