Pykis Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2020 Merkki: Yt Malli: Capra 2015, 1800e, Lyhyt kuvaus: Täysjousto 160mm 27,5" Rungon koko: L Kuvaus: Erittäin hyvässä kunnossa oleva yt capra. Mukaan uusi käyttämätön takakumi. Laita viestiä niin annan lisätietoja ja tule koeajamaan pyörä! Myydään, kun ei pyöräharrastus oikein ole ottanut tuulta alleen, ollu todella vähällä käytöllä. Tsekkaa kuvat. Myydään myös fox rampage carmon dh kypärä + foxin ajolasit, kysy lisää jos kiinnostaa! Hinta: €1800 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 044323734yhdeksän
Anton25 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2020 Sopiiko enduroon millä lailla?
Pykis Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2020 21 tuntia sitten, Anton25 kirjoitti: Sopiiko enduroon millä lailla? Moro! Sopii oikein hyvin, itse ajanut juurikin pääasissa enduroa tuolla pyörällä, mutta käynyt sillä myös pari viikkoa dh:ta Alpeilla.
Anton25 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2020 14 minutes ago, Pykis said: Moro! Sopii oikein hyvin, itse ajanut juurikin pääasissa enduroa tuolla pyörällä, mutta käynyt sillä myös pari viikkoa dh:ta Alpeilla. Okei no hyvä.Kyllä mä olen jonkinverran kiinnostunut tuosta pyörästä!
Anton25 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2020 Voisko joku päivä tulla tuota pyörää kattomassa?
Pykis Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2020 10 tuntia sitten, Anton25 kirjoitti: Voisko joku päivä tulla tuota pyörää kattomassa? Mukava kuulla, ja tottakai saa tulla katsomaan ja koeajamaan! Varaan tätä sulle siihen asti. Jatketaanko juttua esim whatsapissa, jos pistät tästä eteenpäin viestiä mun numeroon joka näkyy ilmoituksessa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään