Jump to content

Scott Solace Premium #7kiloahiilikuituiloa, 56, Kuopio


pyoramoilanen

Recommended Posts

Merkki: Scott

Malli: Solace Premium

Lyhyt kuvaus: #7kiloahiilikuituiloa

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Haluaisin vaihtaa vajaat pari vuotta käytössäni olleen Scott Solace -maantiepyörän. Mielellään vaihtaisin samaa hintaluokkaa olevaan aggressiivisemmalla geometrialla olevan maantiepyörään, mutta myös laadukas gravel, cyclo, fatbike - tai no oikeastaan mikä vain muu pyörä voisi kiinnostaa. Väliraha mahdollinen molempiin suuntiin (ja suoramyyntikin onnistuu).

Solacen mukana tulee Zipp202-kiekot GP5000 kumeilla. Vaihteensiirrosta huolehtii Dura-Ace DI2 sähkövaihteet. Akku hyväkuntoinen. Olen ladannut sen kaksi kertaa reilun vuoden aikana. Putkiosat ovat hiilikuituiset ja voimamittarina toimii Quarqin hiilikuitukammet.

Itse olen ajanut tällä pyörällä reilut 10000 km ja se on edelleen viikoittain käytössä. Pyörässä ei ole mitään vikaa, mutta vaihtelu virkistäisi. Kuvassa olevat rumat polkimet eivät ole enää saatavilla.

Voidaan vaihtaa myös runkoja, koko pyörä tai jotain siltä väliltä. Minulle tärkeintä on, että saadaan aikaiseksi molempia tyydyttävät kaupat.

Laita tulemaan tarjousta sähköpostilla tai ota yhteyttä puhelimitse.

 

Hinta: 2400€

 

Paikkakunta: Kuopio

Maakunta: Pohjois-Savo

 

Yhteystiedot: puhelin 0449777159 sähköposti [email protected]

 

IMG_20200827_111621_copy_1587x1190.jpgIMG_20200827_111629_copy_1587x1190.jpgIMG_20200827_111641_copy_1587x1190.jpgIMG_20200827_111648_copy_1587x1190.jpg

 

Muokattu: , käyttäjä: pyoramoilanen

Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...