pyoramoilanen Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Scott Malli: Solace Premium Lyhyt kuvaus: #7kiloahiilikuituiloa Rungon koko: 56 Kuvaus: Haluaisin vaihtaa vajaat pari vuotta käytössäni olleen Scott Solace -maantiepyörän. Mielellään vaihtaisin samaa hintaluokkaa olevaan aggressiivisemmalla geometrialla olevan maantiepyörään, mutta myös laadukas gravel, cyclo, fatbike - tai no oikeastaan mikä vain muu pyörä voisi kiinnostaa. Väliraha mahdollinen molempiin suuntiin (ja suoramyyntikin onnistuu). Solacen mukana tulee Zipp202-kiekot GP5000 kumeilla. Vaihteensiirrosta huolehtii Dura-Ace DI2 sähkövaihteet. Akku hyväkuntoinen. Olen ladannut sen kaksi kertaa reilun vuoden aikana. Putkiosat ovat hiilikuituiset ja voimamittarina toimii Quarqin hiilikuitukammet. Itse olen ajanut tällä pyörällä reilut 10000 km ja se on edelleen viikoittain käytössä. Pyörässä ei ole mitään vikaa, mutta vaihtelu virkistäisi. Kuvassa olevat rumat polkimet eivät ole enää saatavilla. Voidaan vaihtaa myös runkoja, koko pyörä tai jotain siltä väliltä. Minulle tärkeintä on, että saadaan aikaiseksi molempia tyydyttävät kaupat. Laita tulemaan tarjousta sähköpostilla tai ota yhteyttä puhelimitse. Hinta: 2400€ Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: puhelin 0449777159 sähköposti [email protected] Muokattu: 8. Maaliskuuta, 2021, käyttäjä: pyoramoilanen Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
pyoramoilanen Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2020 Nosto. Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
pyoramoilanen Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2021 Nosto. Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
pyoramoilanen Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Ilmoitusta ylös ja (vaihto)hintaa alas Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
pyoramoilanen Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2021 Vielä kerran ylös Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään