Jump to content

Specialized Rockhopper Pro X1 Hyväkuntoinen jäykkäperä, L, Helsinki


migeli

Recommended Posts

Merkki: Specialized

Malli: Rockhopper Pro X1

Lyhyt kuvaus: Hyväkuntoinen jäykkäperä

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Jäykkäperäinen Specialized Rockhopper Pro X1 myynnissä, rungon koko L. Olen itse 172 cm, pyörä on minulle liian iso. Ostettu Sellon Pyörästä huhtikuussa 2019 ja kuitti löytyy + mukana tulleet manuaalit. Pyörä on ollut minulla kakkospyöränä ja ja kilsoja on tullut vain 400 kilsaa, pääosin Helsingin keskuspuistossa. Väri tyylikäs mattamusta. Ensihuolto tehty nyt keväällä 2020 eli pyörä hyvässä kunnossa. Muutamassa kohtaa normaalia kiven- ja ketjuniskemää (näkyy kuvissa), mutta ei mitään isompaa. Niin kivasti rullaa 29-tuumaiset renkaat, että sopii mielestäni hyvin myös työmatkalle varsinkin talvisin (joskin kovassa vauhdissa loppuu raskaammat vaihteet kesken). Tässä on hinta-laatusuhde kohdillaan, kun katsoo fillarin speksejä: https://www.specializedconceptstore.co.uk/product/13898/2019-men-s-rockhopper-pro-1x/

Muuten alkuperäiset osat, mutta pyörässä nyt kiinni normaalia lyhyempi stemmi Hussefelt, orkkis stemmi tulee mukaan. Kuvissa näkyvät pullotelineet eivät kuulu kauppaan.
Kuvat täällä: https://www.tori.fi/uusimaa/Maastopyora_Specialized_Rockhopper_Pro_X1_29___L_73202505.htm?ma=1

 

Hinta: 880 €

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV Fillaritorin kautta

 

 

Muokattu: , käyttäjä: migeli
Väärä runkokoko tuli ilmoitukseen
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...