smot Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2020 Merkki: Whyte Malli: Shoreditch Lyhyt kuvaus: Hybridi Rungon koko: L Kuvaus: Ostan hyväkuntoisen whyte shoreditch pyörän 185 cm kuskille. Hinta: € Paikkakunta: Rovaniemi Maakunta: Lappi Yhteystiedot: Yv
Soikonen Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2020 Moikka, Minulla on kyseinen pyörä (värinä oranssi) vähän käytettynä myynnissä. Ostin sen loppuvuodesta 2017 ja kilsoja on kertynyt ehkä 200-300. Loistava pyörä, mutta valitettavasti mun selkä ei kestä pyöräilyä, joten on pyörä on jäänyt koristeeksi. Pyörä sijaitsee Lammilla Hämeenlinnassa. Kaatuuko mahdollinen kaupanteko tähän? t.Suvi
voihanvitalos Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2021 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2021 14.10.2020 klo 10.47, Soikonen kirjoitti: Moikka, Minulla on kyseinen pyörä (värinä oranssi) vähän käytettynä myynnissä. Ostin sen loppuvuodesta 2017 ja kilsoja on kertynyt ehkä 200-300. Loistava pyörä, mutta valitettavasti mun selkä ei kestä pyöräilyä, joten on pyörä on jäänyt koristeeksi. Pyörä sijaitsee Lammilla Hämeenlinnassa. Kaatuuko mahdollinen kaupanteko tähän? t.Suvi Moi olisin kiinnostunut tästä. Asun lähellä hml. Otatko yhteyttä vaikka whats apissa. Nolla Neljä Viisi Kahdeksan Nolla 11478
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään