Jump to content

AUTHOR A6607 maantiepyörä, 54, Kontiolahti


MRai5200

Recommended Posts

Merkki: AUTHOR

Malli: A6607

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

 

Rungon koko: 54

 

Kuvaus: Tästä hyväkuntoinen maantiepyörä laadukkailla Ultegran osilla. Etu- ja takahaarukka sekä satulatolppa hiilikuitua, muuten alumiinia. Mukaan tulee aika-ajotangot, satulalaukku varasisäkumeineen, pumppu, soittokello, peili, 2 x juomapulloteline, takaroiskeläppä sekä lukkopolkimet. Oiva peli maantiepyöräilyn aloittamiseen ja harjoitteluun, tästä vaan ruokahalu kasvaa. Jos ei tällä saavuta kolmenkympin keskaria, niin se on miehestä / naisesta kiinni. Olen omistanut pyörän kolme kesää, vaihtanut rataspakan sekä käyttänyt kahta ketjua vuorotellen vaihtaen 500 km välein. Renkaat (Continental GP5000, 25 mm) vaihdoin tänä kesänä. Oma pituuteni n. 178 cm. Vuosimallia en lähde edes arvuuttelemaan. Pyörä ei ole uusi, eikä edes uudenveroinen, mutta pidetty kuin kukkaa kämmenellä. "Pakolliset" kaatumiset olen pyörällä kokenut, ainoat vauriot pyörälle kosmeettiset ja kuljettajalle henkiset. Kuittia tai ostotodistusta ei löydy, täältä olen pyörän ostanut. Hintaa voi pudottaa karsimalla varustusta. Lähtökohtaisesti en postita enkä lähde toimittamaan ympäri Suomea. Koeajomahdollisuus Joensuun pääpiirteisellä alueella.

 

Hinta: 540 €

 

Paikkakunta: Kontiolahti

Maakunta: Pohjois-Karjala

 

Yhteystiedot: P. 0503659050 / WA / Messenger

 

IMG_20200801_190634.jpgIMG_20200801_190450.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...