Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Winora Y420 Damen sähköpyörä 28", Helsinki

Recommended Posts

Kirjoitettu (muokattu)

Merkki: Winora

Malli: Y420 Damen

Lyhyt kuvaus: sähköpyörä 28"

Moottorin teho: 250W

Kuvaus: Mukava ajaa, hydrauliset levyjarrut, joustohaarukka, keskiömoottori. Paljon ajettu (n 12000km), mutta hyvin huollettu. Ostettu 29.9.-17 Electrobikestä (vm-16), kuitti löytyy. Nastarenkaat tallessa pyörähuollolla (huoltoliike Vantaalla, annan yhteystiedot ja olen heihin yhteydessä jos/kun pyörä menee kaupaksi). Nastarenkaiden pitäisi kestää vielä vähintään yhden talven ajot. Akku kestää kesäoloissa maksimiteholla ainakin 50km, mutta pakkasella edestakainen työmatka (40km) teki tiukkaa. Latauskertoja takana noin 350 - pitäisi kestää 1000. Takuuta ei näin vanhassa tietenkään ole jäljellä. Myyn,koska en enää tarvitse (työpaikan vaihto). Nouto (Kallio/Helsinki tai pyörähuollosta Rekola/Vantaa). Maksu mobile-pay / tilisiirto. Ei käteistä.

Muutamia korjauksia ilmoitukseen. Kesällä ajettu jonkun verran, joten hintaan kuuluu huolto. Toisin sanoen - myynnin yhteydessä huollatetaan pyörä ja maksan huollon varaosineen. Vaihtoehtoisesti hinnasta voi neuvotella. Kilometrejä keväthuollon jälkeen siis reilut 1000 (ja tulee lisää).

Rungon koko on sopiva noin 170-senttiselle. Olen itse 163 pitkä, ja runko on vähän turhan massiivinen - puolisolle (172cm) paremmin sopiva.

Hinta: 1200€

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: [email protected]

fillari.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Titta73
korjaus kilometreihin/tarkennusta tietoihin
  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...