Jump to content

Myyty.


2mi

Recommended Posts

Tämmönen on nyt jäänyt hävettävän vähälle ajolle. Ostin itse 3.5v sitten ja sen jälkeen tullut ehkä 100km ajettua. Toissa kesänä paikallisessa pyöräliikkeessä tehtiin tälle täyshuolto ja viime kesänä vaihdoin taakse uuden tuubin. Tuubin liimaaminen oli itselle ensimmäinen kerta joten mukaan tulee uusi vastaava contin tuubi avaamattomassa paketissa icon_e_wink.gif

Itse olen 183 pitkä ja en tuota yhtään lyhyemmälle suosittele, koska on sen verran korkea, että saattaa tehdä kipeää mikäli vaakaputkelle tipahtaa.

Mitat pyörälle: vaakaan c-c 57 ja pystyyn c-t 58.5

Osat: Japanialaista ja alkuperäistä?

Jarrut: Dia Compe

Kahvat: ilmeisesti myös Dia Compen gran compe tjms.

Vaihteet: Sun Tourin etu vaihtaja ehkä myös takanen, en löytänyt infotekstejä. Vaihde vivut sun tour

Kammet: Sugino a5, keskiö uusi shimano nelismäntti.

Kiekot: Araya:n kehät, sun tourin navat?

Putkiosat: tange 2

Satula: Kashimax NJS -leimattu!

En hirveästi tästä tiedä joten kysykää, jos kuvista ei selviä jokin mieltä askarruttava asia. Pyörä ei ole mint tai edes near mint kunnossa ja se kyllä huomioitu hinnassa (ainakin minun mielestä). Ikääkin pyörällä alkaa olla sen 30v, koska valmisttettu -85 tai -86.

Yht.otot joko yksityisviestillä tai sähköpostilla the2mi (semerkkimikätähäntulee) gmail.comkuva.JPG

Lisää kuvia:

https://plus.google.com/photos/103877370827683173875/albums/5898275117105073089

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...