Jump to content

Myyty - On-One Inbred 29" runkosetti S/16"


o.j.

Recommended Posts

Runko myyty

 

Runko: On-One Inbred 29" slot dropout. Käy sekä sinkula/napavaihde että normi vaihdekäyttöön. Pienin eli 16 tuuman runkokoko. Valmistaja suosittelee 167-178 cm mittaisille kuskeille. Efektiivinen vaakaputki 58,7 cm, väri violetti, materiaali teräs.

 

Mukaan settiin kuuluu:

-Ohjainlaakeri Pro M-11

-Satulatolppa Thomson Elite inline 27,2 x 410 mm

-Tolpan kiristin noname pulttiklämppi 29,8 mm

-Keskiö SKF BXC-600 isis

-Kammet Middleburn rs7

-Rattaat Shimano XT 26/36

 

Rungossa näkyy normaaleja käytön jälkiä, mm. ketju on päässyt hakkaamaan takahaarukan alaputkea.

Keskiö uusittu viime syksynä, jonka jälkeen sillä ajettu 500 km. Pyörä piti jonkunlaista narinaa tänä kesänä, jonka epäilen kuuluvan keskiö/kampiosastolta. En kuitenkaan saanut vasenta kampea irti ja kammen pultin kanta pyöristyi avausyrityksessä. Oikea kampi irtosi ok ja rasvauksella natinakin väheni huomattavasti. Päivitystä: molemmat kammet ja keskiö nyt irti, uudet pultit hommattu.

Eturattaat olleet käytössä 2x9 moodissa 10-ketjulla ja ovat hyvässä kunnossa.

Muuten runko on hyvässä tikissä ja myynnin syy on siirtyminen samanlaiseen, mutta pykälää suurempaan runkoon. Olen itse 179 cm pitkä ja olen käyttänyt 90 mm stemmiä pyörässä.

Kuvia.

Hintapyyntö: 260 euroa.

 

Pakettiin mahdollista ostaa mukaan Surly Karate Monkey teräskeula +50 euroa ja/tai sinkulakiekot Superstar navoilla, Notubes Flow kehillä ja DT comp pinnoilla +250 euroa. Mahdollista räätälöidä myös sinkula, 1x9/10 tai 2x9/10 vaihteinen kokonainen pyörä, kysy lisää.

 

Pyörä ajokunnossa vaihdesetupilla:

 

inbred.jpg

Paikkakunta: Lempäälä

Yhteydenottotapa: privaviesti tai hannu [ät] nousukunto.com

 

Mieluiten nouto tai toimitus lähialueelle, lähetyskin onnistuu vastaanottajan laskuun.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...